Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

 

Feltétlenül kell-e regisztrálnom magam az oldalon ahhoz, hogy vásároljak?

Nem. Megújult áruházunkban tudsz vásárolni anélkül, hogy adataidat tároljuk.

Lehetséges-e személyesen átvenni a megrendelt termékeket?

Igen. Személyes átvételre is van lehetőség Pécsi állatpatikánkban.

Vidéken lakom, kiszállítják ide is a csomagokat?

Igen. Cégünk az egész ország területére, a legkisebb faluba is szállít házhoz megrendeléseket. 

Az árak tartalmazzák az áfát?

Igen. Az oldalunkon szereplő árak tartalmazzák az általános forgalmi adót.

Hogyan tudok regisztrálni, vagy belépni a fiókomba?

Ezen az oldalon tud regisztrálni, vagy ha már megtette, belépni fiókjába.

Minden van raktáron, amit a honlapon látok?

Nem. A legtöbb termékünk azonnal elérhető, de vannak olyanok, amiket nagykereskedő partnerünktől rendelünk meg. Ez hosszabb szállítási időt jelent, amit mindig jelzünk az adott termék oldalán.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e-mail címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.

Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy általában nem telefonon, hanem e-mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

Tudok fizetni bankkártyával?

Ha készleten levő terméket rendel, adatai beírása után kényelmesen és gyorsan fizethet bankkártyájával. Ilyenkor csak a fizetés után indítjuk a kiszállítást.

Tudok hitelre vásárolni?

Nem. Cégünk nem foglalkozik hitelen keresztüli értékesítéssel.

Mára van kiírva a csomagom. Mikor jön a futár?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. 

Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?

A csomagot nem bonthatja ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérje meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?

Iratkozzon fel hírlevelünkre, amelyből elsőként értesülhet akciós termékeinkről és újdonságainkról! Ezt megteheti a főoldalon. Like-olhat minket a Facebookon is, ahol további akciókról és újdonságokról értesülhet.