Gyakran ismételt kérdések
Feltétlenül kell-e regisztrálnom magam az oldalon ahhoz, hogy vásároljak?
Nem. Megújult áruházunkban tudsz vásárolni anélkül, hogy adataidat tároljuk.
Lehetséges-e személyesen átvenni a megrendelt termékeket?
Igen. Személyes átvételre is van lehetőség Pécsi állatpatikánkban.
Vidéken lakom, kiszállítják ide is a csomagokat?
Igen. Cégünk az egész ország területére, a legkisebb faluba is szállít házhoz megrendeléseket.
Az árak tartalmazzák az áfát?
Igen. Az oldalunkon szereplő árak tartalmazzák az általános forgalmi adót.
Hogyan tudok regisztrálni, vagy belépni a fiókomba?
Ezen az oldalon tud regisztrálni, vagy ha már megtette, belépni fiókjába.
Minden van raktáron, amit a honlapon látok?
Nem. A legtöbb termékünk azonnal elérhető, de vannak olyanok, amiket nagykereskedő partnerünktől rendelünk meg. Ez hosszabb szállítási időt jelent, amit mindig jelzünk az adott termék oldalán.
Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?
Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e-mail címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.
Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy általában nem telefonon, hanem e-mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.
Tudok fizetni bankkártyával?
Ha készleten levő terméket rendel, adatai beírása után kényelmesen és gyorsan fizethet bankkártyájával. Ilyenkor csak a fizetés után indítjuk a kiszállítást.
Tudok hitelre vásárolni?
Nem. Cégünk nem foglalkozik hitelen keresztüli értékesítéssel.
Mára van kiírva a csomagom. Mikor jön a futár?
A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít.
Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?
A csomagot nem bonthatja ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérje meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!
Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?
Iratkozzon fel hírlevelünkre, amelyből elsőként értesülhet akciós termékeinkről és újdonságainkról! Ezt megteheti a főoldalon. Like-olhat minket a Facebookon is, ahol további akciókról és újdonságokról értesülhet.